Wakacje 2010 to dla marki WINIARY sezon na Internet. W sierpniu na swoim FanPage w serwisie Facebook.com kulinarny lider* uruchomił program konkursów na Internetową Ambasadorkę Marki. Od lipca zaś na jednym z najbardziej popularnych na świecie serwisów, YouTube.pl, jest dostępna Szkoła Gotowania WINIARY z videoprzepisami i poradami. Dzięki nim konsumentki mogą skorzystać z lekcji online i nauczyć się m.in. ciekawych kuchennych sztuczek.
Marka WINIARY to harmonia tradycji z nowoczesnością. W przepisach stawiamy na sprawdzone receptury, w działaniach zaś na nowoczesne kanały komunikacji, bo to z nich właśnie korzystają dziś nasi konsumenci. Mamy więc kilka sprofilowanych stron internetowych, jesteśmy na Youtube.pl oraz na Facebooku. Chcemy się nie tylko komunikować online, ale też stale zaskakiwać i inspirować naszych konsumentów. Wierzę, że obie realizowane w czasie wakacji akcje spełnią właśnie takie cele. – mówi Agnieszka Bukwa, Specjalista ds. Internetu marki WINIARY.
Inspiracje na kliknięcie, czyli Szkoła Gotowania WINIARY na YouTube
→ Videoprzepisy i porady dostępne pod adresem: www.youtube.pl/user/SzkolaGotowania
W Szkole Gotowania WINIARY, która jest już na serwisie YouTube.pl, można znaleźć videoprzepisy z użyciem produktów WINIARY, a także porady i kulinarne triki np. jak uniknąć płaczu przy krojeniu cebuli. Nie zabraknie tam również sposobów na przyrządzenie pierogów i tradycyjnych zup, takich jak pomidorowa czy ogórkowa, co jest nie lada gratką dla młodych pań domu. Dostępne porady dotyczą wielu kategorii potraw: z jaj, warzyw, mięs, owoców morza itp., więc każdy zwolennik gotowania znajdzie tu coś dla siebie.
Kanał video – Szkoła Gotowania WNIARY – na Youtube.pl umożliwia przeglądanie filmów, a także ich polecanie. Każdy zarejestrowany użytkownik ma też możliwość dołączenia do stałych widzów tego pasma oraz może zasubskrybować informacje o zmianach wprowadzanych przez markę (np. nowych filmach). Kanał będzie promowany w wynikach wyszukiwania Youtube.pl
Videoprzepisy to łatwa i przyjemna forma nauki, która ma już swoje grono lojalnych fanów. Konsumenci coraz częściej właśnie ją przedkładają nad czytanie przepisów z książek czy oglądanie długich programów o gotowaniu. Krótkie filmiki na YouTube pozwalają internautom samodzielnie decydować kiedy i co obejrzą, a dodatkowo kanał podrzuca im kolejne lekcje warte zobaczenia i tym samym inspiruje do dalszych kulinarnych poszukiwań – zauważa A. Bukwa.
Ambasadorki pilnie poszukiwane, czyli konkursy WINIARY na Facebooku
→ FanPage dostępny pod adresem www.facebook.com/MojeWiniary
Marka WINIARY na swoim FanPage na FaceBooku (FB), zorganizowała trzy konkursy, które – poza zabawą – są też okazją do wyboru Internetowych Ambasadorek Marki. Wystarczy, że kandydatki do tytułu w pierwszym etapie rozwiążą kulinarny quiz, w drugim przygotują i sfotografują danie z użyciem dowolnie wybranego Pomysłu na…, a w trzecim wezmą udział w dodatkowym zadaniu fotograficznym.
Prócz udziału w konkursach doceniana też będzie aktywność na Fanpage’u marki (dodawanie przepisów, zdjęć, komentarzy) oraz poza nim (w Klubie WINIARY, prowadzenie bloga itp.). Ocena całokształtu zaangażowania online kandydatek do tytułu pozwoli na wybór zwycięskich Ambasadorek, które mogą m.in. liczyć na stały, ścisły kontakt z marką, otrzymywanie zestawów produktów i nowości produktowych, wspólne gotowanie z marką, a także udział w inicjatywach kulinarnych i promocyjnych WINIARY.
Konkurs na Internetową Ambasadorkę marki WINIARY rozpoczął się 19 lipca i potrwa do 31 sierpnia. Po tym czasie Jury wybierze zwyciężczynie.
Nasza aktywność na FB to nie tylko odpowiedź na wymagania dzisiejszych konsumentek, to przede wszystkim stałe pogłębianie dialogu z nimi. Organizując konkursy i zabawy chcemy docenić zaangażowanie oraz czas, który nam poświęcają. – komentuje Agnieszka Bukwa.
Marka WINIARY prowadzi FanPage w serwisie Facebook od marca 2010. Facebook liczy dziś 500 milionów użytkowników i jest jednym z najbardziej popularnych serwisów internetowych na świecie.
***
WINIARY to marka znana Polakom od prawie 70-ciu lat, a sygnowane nią wyroby są synonimem doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z innowacyjnością i nowoczesnością. Oferta WINIARY to około 200 różnych wyrobów kulinarnych, takich jak: zupy, buliony, sosy, pomysły na, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie. WINIARY zaspakajają potrzeby zarówno wielbicieli kuchni tradycyjnej, jak i nowoczesnej oraz wszystkich tych, którzy na gotowanie mają coraz mniej czasu.
* uwzględniając całokształt wszystkich tych kategorii, w których obecna jest marka WINIARY.
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/winiary-w-natarciu-na-internet-marka-szuka-ambasadorek-i-inspiruje-szkola-gotowania